Cyklovýlet č.2

Cheb – Komorní hůrka – Pomezí – Zelená hora (Bismarckova rozhledna) – Cheb
Délka trasy: 26,2 km
Obtížnost: Středně náročná

Cheb, náměstí – Komorní hůrka – Pomezí – Horní Hraničná –  Zelená hora (Bismarckovo rozhledna) – Cheb

Z chebského náměstí Krále Jiřího z Poděbrad po červené turistické značce na Komorní hůrku a odtud po modré na křižovatku za vsí Klest. Dále po cyklotrase č. 2063 a stále po hlavní silnici vlevo po červené turistické značce až k mostu nad dálnicí. Za ním vpravo po žluté tur. značce polní cestou k mostu přes přehradu, do Pomezí nad Ohří a dlouhým stoupáním do Horní Hraničné. Zde mineme psí útulek a pokračujeme do Horního Pelhřimova, kde se na konci dáme vlevo. Projedeme kolem hřbitova a zříceniny kostela sv. Anny a dojedeme až k Bismarckově rozhledně, na kterou můžeme v letních měsících vystoupat, nebo si po cestě odpočinout a opéct vuřty. Vrátíme se zpět do Horního Pelhřimova, dáme se vlevo po cyklotrase č. 2164 až na hráz přehrady Skalka a po červené tur. značce podél řeky již známou cestou.